Kolme parasta sääntöä yrityksesi mainostamiseen tarkoitetun täydellisen esitteen luomiseen

Koska ne tarjoavat tärkeitä tietoja uudesta tuotteesta tai palvelusta ja arvokkaita tietoja yrityksestäsi, esitteet ovat erinomainen tapa mainostaa yritystäsi ja tavoittaa uusia asiakkaita. Toisaalta, jos haluat näiden mainosmateriaalien auttavan sinua saavuttamaan edellä mainitut tavoitteet, sinun on otettava huomioon kolme elementtiä. Tarkennellaan.
• Esitteen ihanteellinen koko
Esitteelle sopiva koko on sellainen, että voit sisällyttää haluamasi tiedon määrän. Nyrkkisääntönä tulisi välttää tietojen ja kuvien täyttämistä, koska asiakkaat reagoivat paremmin sotkuisiin kuviin. Yleensä suurempi 11 x 25 tuuman taitettava esite toimii parhaiten minikatalogille, kun taas pienempi, 8,5 x 11 tuuman, sopii paremmin tapahtumamainontaan. Huolimatta siitä, haluatko sisällyttää tuotteen lanseerauksen, myydä levyt tai noutovalikon, esite voi hoitaa kaiken.
• Kuinka aiot käyttää esitteitä
Toinen huomioitava elementti on esitteen rooli. Jos aiot käyttää samaa mainosmateriaalia postitukseen, sinun on määritettävä, miltä malli näyttää postituspaneelissa. Vaikka et aio käyttää niitä aluksi online-markkinointikampanjoissasi, olisi viisasta suunnitella tämä mahdollisuus etukäteen.
• Työskentely oikean esitteiden painoyrityksen kanssa
Kun olet määrittänyt sen roolit ja valinnut sopivan koon, on aika etsiä painotaloa. Laajan paperityyppien ja pintojen ansiosta painotalo voi parantaa esitteesi ulkonäköä ja sitä kautta sitä, miten potentiaaliset asiakkaat reagoivat siihen. Esimerkiksi valitsemalla painavampi paperi ja täplä katoaa tai leikattu vaikutus, voit korostaa esitteessä olevia kuvia ja tietoja. Siksi voit ohjata asiakkaiden huomion mainostamaasi tuotteeseen tai palveluun.